Doprava zdarma pro všechny objednávky přes PLN 500. Ušetřete na doručení a užijte si nákupy!             Doprava zdarma pro všechny objednávky přes PLN 500. Ušetřete na doručení a užijte si nákupy!             Doprava zdarma pro všechny objednávky přes PLN 500. Ušetřete na doručení a užijte si nákupy!             Doprava zdarma pro všechny objednávky přes PLN 500. Ušetřete na doručení a užijte si nákupy!      
Mash Living
1
Domov

Statut

Předpisy internetového obchodu

vedeno na mashliving.cz

I. Obecná ustanovení

  1. Tyto předpisy určují obecné podmínky, metodu poskytování služeb elektronickým a prodejem prováděným prostřednictvím internetového obchodu mashliving.cz
    Obchod běží
    Mash Living Společnost s omezeným odpovědností se sídlem ve Varšavě, na
    ul. Okrąg 2/3,
    00-423 Varšava
    registrovaná okresním soudem pro hlavní město Varšava ve Varšavě, XIV ekonomické oddělení Národního soudu, KRS 0000784613, NIP 5342600071, Regon: 383253750, BDO 000110373, o továrním kapitálu ve výši: PLN 5 000,00, dále jen prodávající
  2. Kontakt s prodejcem se koná prostřednictvím:
    • e-Mail Address: info@mashliving.cz
    • telefonicky: +48 22 723 03 42, +48 602 631 157;
    • Kontaktní formulář dostupný na stránkách internetového obchodu
  3. Tyto předpisy jsou dostupné na webu www
  4. Prodejce informuje, že používání poskytovaných služeb elektronicky může zahrnovat hrozbu ze strany každého uživatele internetové sítě, která se skládá z možnosti vstoupit do systému Emu ICT zákazníka škodlivého softwaru a získat a upravit jeho data neoprávněnými osobami. Aby se zabránilo riziku hrozeb výše uvedeného zákazníka, by mělo používat správné technické prostředky, které minimalizují jejich výskyt, zejména anti -virové programy a firewall síťový firewall

II. Definice

Koncepty použité v předpisech znamenají:

  1. pracovní dny - Jedná se o dny od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků;
  2. dárková karta - materiál (papír) nebo virtuální (kód); Karta vydaná v důsledku závěru mezi Mash Living a kupujícím smlouvy, oprávněné - jako součást dohodnutého limitu hotovosti - na nákup zboží nabízeného v obchodech Mash Living a prostřednictvím webu. Mash Living.
  3. Zákazník - přirozená osoba, která má plnou právní kapacitu, přirozenou osobu provádějící obchodní činnost, právnickou osobu nebo organizační jednotku, která není právnickou osobou, jejíž zvláštní ustanovení poskytuje právní kapacitu, která hraje smlouvu v rámci online Ukládat nebo používá ostatní služby dostupné v internetovém obchodě;
  4. občanský zákoník - akt ze dne 23. dubna 1964 (Journal of Laws č. 16, položka 93 ve znění pozdějších předpisů);
  5. účet - přiřazený DAN Emu Část zákazníka v internetovém obchodě, se kterým může zákazník provádět konkrétní akce v rámci internetového obchodu;
  6. spotřebitel - zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu umění. 22 [1] občanského zákoníku;
  7. podnikatel- klient, který je podnikatelem ve smyslu umění. 43 [1] občanského zákoníku;
  8. Předpisy - tento dokument;
  9. Zboží - produkt prezentovaný v internetovém obchodě, jehož popis je k dispozici u každého z prezentovaných produktů;
  10. prodejní smlouva - smlouva o prodeji zboží ve smyslu občanského zákoníku, uzavřená mezi prodávajícím a zákazníkem;
  11. Služby - Služby poskytované prodejcem zákazníkovi elektronickými prostředky ve smyslu zákona z 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (Journal of Laws. Č. 144, položka 1204 ve znění pozdějších předpisů);
  12. akt o právech spotřebitele - akt ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Journal of Laws 2014, č. 827);
  13. akt o poskytování elektronických služeb - zákon z 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (Journal of Laws č. 144, položka 1204, ve znění pozdějších předpisů);
  14. objednávka - Prohlášení o vůli zákazníka se zaměřuje přímo na závěr prodejní smlouvy, zejména typu a počtu zboží

III. Pravidla pro používání internetového obchodu

  1. Použití internetového obchodu je možné za předpokladu, že systém IKT je splněn, pomocí kterého zákazník používá následující minimální technické požadavky:
    • Počítač nebo mobilní zařízení s přístupem k internetu,
    • Přístup k e -Mailu,
    • Internet Explorer Internet prohlížeč verze 11 nebo novější, Firefox ve verzi 28.0 nebo novější, Chrome verze 32 nebo novější, operní verze 12.17 nebo novější, Safari verze 1.1. nebo novější,
    • Povolení cookies a javascript ve webovém prohlížeči
  2. Pomocí internetového obchodu se rozumí jakoukoli aktivitu zákazníka, která vede k jeho seznámení s obsahem obsaženým v obchodě
  3. Klient je povinen zejména:
    • Neschopnost a neposkytnutí obsahu zakázaného zákonem, např. Podpora násilí, pomluvy nebo porušování osobních práv a jiných práv třetích stran,
    • Používání internetového obchodu způsobem, který nebrání jeho fungování, zejména pomocí konkrétního softwaru nebo zařízení,
    • Nie Pode Akce jako: Odeslání nebo umístění jako součást nešťastné komerční informace (spam),
    • Používání internetového obchodu způsobem, který není zatěžován pro ostatní zákazníky a pro prodejce,
    • Používání veškerého obsahu zveřejněného jako součást internetového obchodu pouze z hlediska vašeho osobního použití,
    • Používání internetového obchodu způsobem v souladu s ustanoveními zákona na území polské republiky, ustanoveními předpisů a obecnými zásadami používání internetu

IV. Služby

  1. Prodejce umožňuje využívání bezplatných služeb prostřednictvím internetového obchodu, který poskytuje prodejce 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  2. Účet ponechání účtu v internetovém obchodě je k dispozici po registraci. Registrace probíhá vyplněním a přijetím registračního formuláře, které je k dispozici na jednom z webových stránek internetového obchodu. Smlouva o poskytnutí služby sestávající při spuštění účtu v internetovém obchodě je uzavřena po dobu neurčitou a je ukončena, když zákazník odešle žádost o odstranění účtu nebo použije tlačítko „Odstranit“
  3. Zákazník má možnost přijímat komerční informace od prodávajícího ve formě zpráv zaslaných na adresu E -najevo poskytované zákazníkem (Service Newsletter Service). Chcete -li to provést, uveďte správnou adresu E -nařízení nebo aktivujte příslušné pole v registračním formuláři nebo objednávkovém formuláři. Zákazník může kdykoli zrušit souhlas s zasíláním komerčních informací. Smlouva o servisním místě je uzavřena po dobu neurčitou a je ukončena, když zákazník odešle žádost o odstranění své e -mailové adresy z předplatného zpravodaje nebo propuštění pomocí odkazu v obsahu zprávy zaslané v rámci služby zpravodaje /li>
  4. Zákazník má možnost poslat zprávu prodávajícímu pomocí kontaktního formuláře. Smlouva o poskytování služby sestávající z poskytování interaktivního formuláře umožňující zákazníkům kontaktovat prodávajícího je uzavřena po určitou dobu a je ukončena, když zákazník pošle zprávu
  5. Zákazník má možnost poslat zprávu prodávajícímu pomocí tohoto produktu. Smlouva o poskytování služby sestávající z poskytování interaktivního formuláře, která zákazníkům umožňuje požádat o zboží po určitou dobu a je ukončena, když zákazník pošle zprávu
  6. Zákazník má možnost přidat zboží do seznamu „oblíbeného“. Smlouva o poskytnutí služby sestávající při přidání zboží do seznamu „oblíbených“ je uzavřena po určitou dobu a je ukončena, když je odebráno zboží ze seznamu nebo ukončení relace prohlížeče
  7. Prodejce má právo organizovat příležitostné soutěže a propagační akce, jejichž podmínky budou vždy poskytovány na webových stránkách obchodu. Propagace v internetovém obchodě nejsou kombinovány, pokud předpisy dané propagace neposkytují jinak
  8. V případě porušení zákazníka z ustanovení těchto předpisů může prodejce po předchozí neúspěšné předvolání k zastavení nebo odstranění porušení ukončit smlouvu na poskytování služeb se 14denním oznámením.

V. Dárková karta

  1. Prodejce umožňuje koupit dárkovou kartu prostřednictvím internetového obchodu, který lze použít k nákupu zboží dostupného v internetovém obchodě
  2. Dárková karta obsahuje částku popsanou v polských Zlotys, číslo karty a datum, na které lze dárkovou kartu dokončit
  3. Zákazník, který má zájem o koupi dárkové karty, hraje objednávku v souladu s bodem VI těchto předpisů
  4. Zákazník ve formě objednávky dárkové karty určuje své individuální parametry, včetně částky v polské Zlotys, v souladu s možnostmi dostupnými v internetovém obchodě
  5. V případě objednávky dárkové karty vysílá prodejce dárkovou kartu prostřednictvím elektronické zprávy na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky nebo s pečlivostí jedné z metod doručení vybrané z Zákazník, mezi metodami uvedenými v bodě VII položka 2 osvětlená. a b
  6. Prodejce je jediným vystavovatelem dárkové karty
  7. Zákazník s platnou dárkovou kartou může provádět platbu za zboží nabízené v internetovém obchodě vedené zprávami zobrazenými v internetovém obchodě
  8. Chcete -li dokončit platbu dárkovou kartou, budete muset před zadat objednávku na webové stránce obchodu číslo karty na dárkovou kartu. Před zadáním objednávky na web obchodu.
  9. Zákazník může platit dárkovou kartou k datu uvedenému na dárkové kartě
  10. Pokud hodnota objednávky zákazníka přesahuje nominální hodnotu dárkové karty, má zákazník možnost zaplatit zbývající hodnotu pomocí jiných forem platby dostupných v internetovém obchodě
  11. Dárková karta nepodléhá výměně za hotovost

VI. Postup pro uzavření prodejní smlouvy

  1. Informace o zboží uvedeném na webových stránkách obchodu, zejména jejich popisy, technické a utilitární parametry a ceny, jsou pozváním k uzavření smlouvy ve smyslu smyslu. 71 občanského zákoníku
  2. Veškeré zboží dostupné v internetovém obchodě je zcela nové, bez fyzických a právních vad, s výjimkou použitého zboží, které může mít nedostatky uvedené v popisu. Veškeré zboží bylo legálně spuštěno na polském trhu
  3. Podmínka pro zadání objednávky je aktivní účet E -nařízení
  4. V případě zadání objednávky prostřednictvím formuláře objednávky dostupného na webových stránkách internetového obchodu je objednávka zadána zákazníkem v elektronické podobě a je nabídkou uzavření smlouvy o prodeji zboží, které je předmětem předmětu Smlouva. Nabídka předložená v elektronické podobě váže zákazníka, pokud prodejce zašle potvrzení o přijetí smlouvy k provedení objednávky, která představuje prohlášení o přijetí nabídky zákazníka a když zákazník obdrží smlouvu o prodeji >
  5. Zadání objednávky do internetového obchodu prostřednictvím telefonu zasláním elektronické zprávy nebo odesláním zprávy prostřednictvím kontaktního formuláře je v pracovních dnech a hodin uvedených na webových stránkách internetového obchodu. Za tímto účelem by měl zákazník:
    • Poskytovat během telefonního rozhovoru, v obsahu elektronické zprávy nebo v obsahu zprávy odeslané prostřednictvím kontaktního formuláře, adresovaný prodejci, název zboží z zboží na webových stránkách obchodu a jeho množství ,
    • Uveďte metodu formuláře doručení a plateb z metod doručení a platby uvedených na webových stránkách obchodu,
    • Poskytněte data potřebná k dokončení objednávky, a zejména: Jméno a příjmení, místo pobytu a e-mailová adresa
    „Objednané zboží je v tu chvíli uzavřena smlouva o prodeji.
  6. V případě zákazníka, který je spotřebitelem, prodávající pokaždé po zadání objednávky prostřednictvím telefonu, e -mail nebo kontaktní formulář pošle zákazníka, aby potvrdil podmínky zadané objednávky
  7. Smlouva je uzavřena, jakmile zákazník pošle spotřebitele (v reakci na potvrzení podmínek smlouvy zaslané prodávajícím) na elektronickou zprávu na adresu e -nařízení prodejce, ve které zákazník: přijímá obsah zaslané objednávky a souhlasí s jeho implementací a přijímá obsah předpisů a potvrzuje se seznámení s pokynem odstoupení ze smlouvy
  8. Po uzavření smlouvy o prodeji potvrzuje prodejce zákazníkovi a zasílá je na adresu e -nařízení zákazníka nebo písemně na adresu poskytnuté zákazníkem
  9. Smlouva o prodeji je uzavřena v polštině s obsahem v souladu s předpisy

VII. Dodání

  1. Dodávka zboží se provádí na adresu označenou zákazníkem při zadávání objednávky
  2. Zákazník si může vybrat následující formuláře dodání objednaného zboží:
    • prostřednictvím kurýra;
    • Vlastní doprava prodejce
  3. Prodejce na webových stránkách obchodu v popisu zboží informuje o počtu pracovních dnů potřebných k provedení objednávky a jeho doručení a také o výši poplatků za dodání zboží. li>
  4. Datum zpracování doručení a objednávky se počítá v pracovních dnech v souladu s bodem. Vii 2.
  5. Prodejce poskytuje zákazníkovi důkaz o nákupu
  6. Pokud je pro zboží, na které se vztahuje objednávka, stanovena jiná doba implementace, platí nejdelší období pro celou objednávku. Dodací lhůty pro danou zakázku jsou stanoveny vždy při akceptačním procesu dané zakázky, maximální lhůta není nikdy delší než 10 týdnů od data platby.

VIII. Ceny a metody plateb

  1. Ceny zboží jsou uvedeny v polských Zlotych a zahrnují všechny ingredience, včetně DPH, povinností a dalších poplatků
  2. Zákazník si může vybrat následující metody platby:
    • Bankovní převod na bankovní účet prodávajícího (v tomto případě bude objednávka dokončena poté, co prodávající zaslán na potvrzení zákazníka a doprava bude provedena okamžitě poté, co jsou prostředky obdrženy na bankovním účtu prodávajícího a objednávka dokončení objednávky);
    • V hotovosti na osobním shromažďování - platba v místě osobního sběru prodávajícího (v tomto případě bude objednávka zpracována ihned poté, co prodávající zaslal potvrzení objednávky zákazníkovi a zboží bude vydáno na osobním prodávajícím Sběr);
    • Hotovost při dodání, platba dodavatele při poskytování dodávky (v tomto případě začne objednávka a jeho zásilka poté, co prodávající zaslán zákazníkovi potvrzující potvrzení objednávky a dokončení objednávky);
    • Elektronická platba (v tomto případě bude zahájena implementace objednávky poté, co prodávající zaslán k potvrzení zákazníka a poté, co prodávající obdrží informace ze Syst Emu agenta vypořádání o platbě o platbě Zákazník a doprava bude provedena okamžitě po dokončení objednávky);
    • Platba v splátkovém systému - V tomto případě bude provádění objednávky spuštěno poté, co prodejce zaslán zákazníkovi, který objednávku potvrdí, její dokončení a po obdržení od Santander Bank Polska SA s ústředí ve Varšavě, platby za uspořádané zboží
  3. Prodejce na webových stránkách obchodu informuje zákazníka o datu, kdy je povinen provádět platby za objednávku. Při neexistenci platby zákazníkem v časovém limitu uvedeném v předchozí větě může prodejce po předchozí neúspěšné žádosti o platbu odstoupit od smlouvy podle čl. 491 občanského zákoníku

IX. Propagace „Doprava zdarma“ (dále jen „propagace“)

  1. Organizátorem propagace je prodejce
  2. Propagace se odehrává na území Polské republiky
  3. Propagace se pravidelně platí ve vybraných datech, o kterých prodejce pokaždé informuje o webových stránkách obchodu (dále jen „ čas propagace“)
  4. Pokud byl rozsah konkrétních dnů udělen jako čas propagace, je třeba pochopit, že od data uvedeného jako začátek propagace je propagace platná od začátku toho dne (00:00) Až do konce toho dne bylo uvedeno jako poslední den propagace (23:59:59)
  5. Propagace pokrývá zásilku zboží, označenou speciálním štítkem, což ukazuje na volnou dopravu daného zboží, dále jen „ Propagační zboží '
  6. Účastníkem propagace je zákazník, který během propagace koupí propagační zboží v souladu s bodem VI těchto předpisů (dále jen „ Promotion účastník ''). Po splnění podmínek uvedených v předchozím větě neplatí pro poskytování zboží pořádaného prodávajícím v souladu s bodem VII z těchto předpisů
  7. Propagace zahrnuje pouze zboží, které má být doručeno propagačnímu účastníkovi polské republiky. Tato propagace se nevztahuje na Zboží zaslané mimo území polské republiky
  8. Když je propagace v platnosti, může propagační účastník nakupovat propagační zboží mnohokrát
  9. Pokud během jednoho příkazu nařídí účastník více než jedno zboží, v situaci, kdy alespoň jedno z zboží není propagační zboží, propagace se nevztahuje
  10. Účastník propagace nemá oprávnění vyměnit nebo vrátit výhodu ve formě bezplatného doručení, včetně výměny výhod s ekvivalentem hotovosti.
  11. Každý Emu Propagační účastník má právo podat stížnost týkající se nesplnění propagace s těmito předpisy, za podmínek uvedených v bodě XII těchto předpisů
  12. Ve věcech, které se v tomto bodě nezabývají, jsou použitelná další ustanovení předpisů

X. Právo odstoupit ze smlouvy

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, může ze smlouvy odstoupit, aniž by uvedl důvod předložením příslušného prohlášení do 30 dnů. Abychom si udrželi toto datum, stačí odeslat prohlášení před uplynutím
  2. Zákazník může sám formulovat prohlášení nebo použít šablonu prohlášení poskytnutého prodejcem na webových stránkách obchodu
  3. Část 30denní období od dne, kdy bylo zboží doručeno nebo v případě smlouvy o poskytování služeb od data jeho závěru
  4. Prodejce zašle spotřebitele do e -e -mailu spotřebitele, aby obdržel prohlášení o stažení ze smlouvy
  5. Právo na odstoupení ze smlouvy spotřebitele je vyloučeno v případě:
    • poskytování služeb, pokud prodávající plně provedl službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením ustanovení informován, že po splnění prodávajícího ztratí právo na odstoupení od smlouvy;
    • Smlouva, ve které cena nebo odměňování závisí na výkyvech na finančním trhu, nad kterým prodávající nekontroluje a která může nastat před uzávěrkou odstoupení od smlouvy;
    • Dohoda, ve které je předmětem výhody nederivativní zboží, vyráběné podle specifikace spotřebitelů nebo sloužící k uspokojení jeho individualizovaných potřeb;
    • Dohoda, ve které je předmětem výhody rychlé zboží Emu zkorumpované nebo krátké životnosti;
    • Dohoda, ve které je předmětem služby dodávané v zapečetěném balíčku, který po otevření balení nelze vrátit kvůli ochraně zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud bylo balení po dodání otevřeno;
    • Dohoda, ve které jsou předmětem přínosů, které jsou po dodání, kvůli jejich povaze, neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;
    • Dohoda, ve které jsou předmětem výhody alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta na závěr prodejní smlouvy a její dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trh, nad kterým prodejce nemá kontrolu;
    • Dohoda, ve které spotřebitel jasně požadoval, aby k němu prodávající přišel naléhavou opravu nebo údržbu; Pokud prodávající také poskytuje jiné služby než ty, které spotřebitel požaduje nebo poskytuje jiné zboží, než je náhradní díly nezbytné k provedení opravy nebo údržby, má právo na odstoupení od smlouvy ve vztahu k dodatečným službám nebo zboží
    • Smlouva, ve které jsou předmětem výhody zvukové nebo vizuální nahrávky nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném balíčku, pokud byl balení otevřeno po dodání; doručování deníků, periodik nebo časopisů, s výjimkou dohody o předplatném;
    • Smlouva uzavřená veřejnou aukcí;
    • Dohody o poskytování ubytovacích služeb, kromě rezidenčních účelů, přepravy věcí, pronájem automobilů, gastronomie, služby související s odpočinkem, zábavou, sportovními nebo kulturními událostmi, pokud smlouva označila den nebo období poskytování Služba;
    • Smlouva o poskytnutí digitálního obsahu, který není uložen na materiálním médiu, pokud výkon výhody začal souhlasem spotřebitele před termínem odstoupit od smlouvy a po jeho informování prodávajícího o ztrátě práva na odstoupení ze smlouvy
  6. V případě odstoupení ze smlouvy o vzdálenosti je smlouva považována za spolehlivou. To, co strany ukázaly, je vráceno nezměněno, pokud nebyla změna nezbytná k určení charakteru, vlastností a funkčnosti zboží. Návrat by se měl konat okamžitě, nejpozději do 30 dnů. Zakoupené zboží by mělo být vráceno na adresu prodávajícího
  7. Prodejce okamžitě, ale nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí prohlášení spotřebitele o stažení ze smlouvy, vrátí spotřebitele na všechny platby provedené jím, včetně nákladů na dodání zboží. Prodávající vrátí platbu pomocí stejného způsobu platby, jakou použil spotřebitel, ledaže by spotřebitel souhlasil s jiným návratem, s tímto způsobem se na spotřebitele nebude vázat s žádnými náklady. Prodejce se může zdržet úhrady platby obdržených od zákazníka, dokud neobdrží zpět položku, nebo zákazník poskytne doklad o jejím návratu, v závislosti na tom, která událost se bude konat dříve, ledaže prodejce nenavrhl, aby obdržel položku od zákazníka sám .
  8. Pokud si spotřebitel vybral způsob doručování zboží, než je nejlevnější metoda doručení, kterou prodávající nabízí, není prodávající povinen uhradit spotřebiteli
  9. Zákazník nese pouze přímé náklady na vrácení zboží, ledaže by prodejce souhlasil s tím, že tyto náklady nese

XI. Stížnosti na záruční zboží

  1. Prodejce se zavazuje doručit zboží bez vad
  2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, který je spotřebitelem podle záruky na vady o zásadách stanovených v čl. 556 - 576 občanského zákoníku. Záruka je vyloučena v souvislosti s klienty, kteří jsou podnikateli. V případě použitého zboží v souladu s čl. 568 § 1 občanského zákoníku je doba záruky 1 rok
  3. Stížnosti, které vyplývají z porušení práv zákazníků legálně nebo na základě těchto předpisů, by měly být zaměřeny na adresu Mash Living Společnost s ručením omezeným, UL. Circle 2/3, 00-423 Varšava, na e-mailovou adresu: info@3 {100 odpad, telefonní číslo +48 575 060 820.
  4. Aby se stížnost zvážila, měl by zákazník poslat nebo doručit inzerované zboží, pokud je to možné, připojením důkazu o nákupu mu. Zboží by mělo být doručeno nebo odesláno na adresu uvedenou v bodě 3.
  5. Prodejce se zavazuje zvážit každou stížnost do 14 dnů
  6. V případě nedostatků ve stížnosti prodávající zavolá zákazníka, aby jej okamžitě doplnil v nezbytném rozsahu, ale do 7 dnů, od data přijetí hovoru zákazníkem.

XII. Stížnosti v rozsahu poskytování elektronických služeb

  1. Zákazník může předložit stížnosti v souvislosti s provozem obchodu a využíváním služeb. Stížnosti lze předložit písemně na následující adresu: Mash Living Společnost s ručením omezeným, ul. Circle 2/3, 00 - 423 Varšava, na adresu E -Mick: info@3 {100 odpad, telefonní číslo +48 575 060 820.
  2. Ve stížnosti by měl zákazník poskytnout své jméno, korespondenci, typ a popis Probl Emu
  3. Prodávající se zavazuje zvážit každou stížnost do 14 dnů a pokud nebylo možné, informovat zákazníka během tohoto období, kdy je stížnost zvážena. V případě nedostatků ve stížnosti prodávající zavolá zákazníka, aby jej do 7 dnů od data přijetí hovoru doplnil

XIII. Záruka

  1. Zboží může mít záruku výrobce nebo prodávajícího
  2. V případě zboží, na které se vztahuje záruka, jsou informace týkající se existence a obsahu záruky a doba, kdy byla poskytnuta, jsou vždy uvedeny v popisu zboží na webových stránkách obchodu </>

XIV. Out -of -Court metody řešení stížnosti a nároků

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, má mimo jiné Následující možnosti používání způsobů -of -urtující způsoby, jak zvážit stížnosti a uplatnění nároků:
    • Je oprávněn požádat o trvalé přátelské spotřebitelské soud působící na obchodní inspekci s žádostí o vyřešení sporu vyplývajícího z uzavřené prodejní smlouvy;
    • Je oprávněn požádat o provinční inspektor obchodní inspekce, aby zahájil mediační řízení ohledně přátelského ukončení sporu mezi zákazníkem a prodávajícím;
    • Může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi zákazníkem a prodávajícím a také využívat bezplatnou pomoc spotřebitelského ombudsmana nebo sociální organizace Poviat (obecní), jehož zákonné úkoly zahrnují ochranu spotřebitelů (včetně federace spotřebitelů, zahrnující spotřebitelskou federaci, Polská asociace spotřebitelů). Poradenství je poskytováno spotřebitelské federaci na bezplatném spotřebitelské lince číslo 800 007 707 a polskou asociací spotřebitelů na e -mailu na adrese e -mail.pl;
    • Odeslat svou stížnost prostřednictvím internetové platformy EU ODR, k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

XV. Ochrana osobních údajů

Prodávající shromažďuje a zpracovává osobní údaje poskytnuté Zákazníky v souladu s platnými právními předpisy a v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů dostupnými na webových stránkách Obchodu.

XVI. Konečná ustanovení

  1. Všechna práva do internetového obchodu, včetně autorských práv na nemovitosti, práv duševního vlastnictví na její jméno, internetovou doménu, webové stránky internetového obchodu, jakož i formulářů, loga patří k prodávajícímu a jejich použití se může konat pouze v a specifikovaný způsob a v souladu s předpisy
  2. Ustanovení týkající se spotřebitele obsaženého v těchto předpisech, týkajících se odstoupení od smlouvy a stížností, se vztahují na přirozenou osobu, která uzavřela smlouvu přímo související s jeho obchodní činností, když obsah této smlouvy ukazuje, že nemá a Profesionální povaha pro tuto osobu, která má za následek zejména předmět své obchodní činnosti, zpřístupněno na základě ustanovení v centrálním registru a informacích o hospodářské činnosti. Neexistují žádná ustanovení o mimosoudních metodách řešení stížnosti a vyznání nároků
  3. Vypořádání všech sporů mezi prodávajícím a zákazníkem, který je spotřebitelem, podléhá příslušným soudům v souladu s ustanoveními občanského soudního řádu
  4. Vypořádání všech sporů mezi prodávajícím a zákazníkem, který je podnikatelem, podléhá soudu Emu
  5. Ve věcech, které se netýkají těchto předpisů, se vztahují ustanovení občanského zákoníku, ustanovení zákona o poskytování elektronických služeb, ustanovení zákona o právech spotřebitele a další relevantní ustanovení polského práva >
  6. O jakýchkoli změnách těchto předpisů bude každý zákazník informován prostřednictvím informací na hlavním webu internetového obchodu obsahující seznam změn a datum jejich vstupu v platnost v platnost

Mash Living - Interiér pro dobrý život.

Jsme více než nábytkový salon a internetový obchod. Vytváříme teplé, živé, pohodlné a ideální pro oslavu života. Chceme je naplnit krásným nábytkem a jedinečnými předměty, které budou sloužit po celá léta.

Široký výběr, prémiová kvalita a jedinečný design jsou jen některé z funkcí, které odlišují produkty, které nabízíme. Najdete moderní a nenápadná řešení, která se budou líbit každý prostor.

Doporučujeme vám navštívit jeden ze stacionárních salonů, kde jsou k dispozici všechny vzorky látky, kůže a dýhy. Naši poradci Pode Jsou to nejlepší host, řeknou vám o všech možnostech, které nabízíme, a pomáhají při provádění přesných rozhodnutí.



Zpět na začátek
Zásady ochrany osobních údajů

Hledáte inspiraci?

Týdenní dávka inspirace a jedinečné propagace v našem zpravodaji. Obdržet kód PLN 50 za nákupy přes PLN 500

Připojte se

Při připojení k nám souhlasíte s obdržením zpravodaje s inspirací, novými produkty a propagacemi. (více)