Vrací a stížnosti
V souladu s zákonem ze dne 2. března 2000 „o ochraně určitých práv
spotřebitelé a o odpovědnosti za škodu způsobené produktem
Nebezpečný „kupující se může vzdát zakoupeného produktu bez
dávat příčinu do 14 dnů ode dne přijetí pozemku pod
podmínka, že produkt nebyl použit nebo nezůstal v žádném případě
Zničeno a je v původním obalu. Obchod zaručuje vrácení peněz
rovná se ceně zboží do 7 pracovních dnů bankovním převodem na účet
označen kupujícím nebo poštovní zprávou na adresu uvedenou v
objednávka.
Právo na odstoupení ze smlouvy nemá v akci nárok na zákazníka
Objednávky produktu s vlastnostmi individuálně stanovené
Zákazník, jako je barva nebo typ materiálu, ze kterého je vyroben
Produkt (akt “o ochraně určitých práv spotřebitelů a Fr.
odpovědnost za poškození způsobené nebezpečným produktem “,
Článek 10, položka 3).
Pokud po přijetí zboží najde kupující technické vady
nebo poškození způsobené během porodu, v přítomnosti kurýra
Napište zprávu o poškození, ve které bude datum zahrnuto, doba dodání
a popis poškození nebo zaznamenaných nedostatků. Výměna produktu za novou
Je to možné pouze na základě písemného protokolu. Dokumentace fotografií, doklad o nákupu a hlášení o stížnosti by měla být zaslána na adresu recyciacje@{100 wasta.pl
Na adresu společnosti by měl být odeslán poškozený nebo vadný produkt.
Všechny stížnosti jsou považovány za nejvíce za 14 pracovních dnů
z jejich vlivu. Poškozený produkt bude nahrazen
Full -Fledged, a pokud je to nemožné, obchod se vrátí zakoupením Emu
Ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiný produkt dostupný v
obchod.
Mash Living Vyhrazuje si právo vybrat způsob, jak se vypořádat se stížností. Rozdíly ve stínu tkaniny, kůže, ekopokolu, dřeva, laminované desky, které jsou výsledkem různých parametrů monitoru nebo grafické karty, nepředstavují důvody pro podání stížnosti. Fotografie prezentované na webových stránkách obchodu jsou ilustrativní, látky a barvy se mohou mírně lišit od dostupných. Barva přírodního dřeva se může ve skutečnosti lišit v barvě od fotografie produktu.
Chcete -li nahlásit stížnost, kontaktujte prosím kancelář společnosti.
Záruka
Mash Living poskytuje 24 -měsíční záruku na všechny své produkty.
Záruční podmínkou je použití produktů v podmínkách a metodě
odpovídající jejich účelu, když se nejednalovali
nebo vliv škodlivých faktorů vyplývajících z nestandardu
jak je používat. Záruka zahrnuje zdarma
Oprava produktu v období záruky. Je stanovena metoda odstranění vady
převzetí objednávky.
Kupující slouží právu na předání produktu nebo doručení
produkt bez vad v případě významných vad, pokud je množství
Oprava daného produktu překročí určitý počet opravného
Inzerovaný prvek, následovaný inzerovanou vadou.
Mash Living si vyhrazuje právo vybrat, jak postupovat
záruka.
Záruka nezahrnuje mechanické poškození výsledných produktů
Poté, co jsou produkty předány zákazníkovi a rozdíly v barvě i
Struktura dýhy v důsledku jeho přirozeného původu.
Tyto faktory nemohou být základem pro předložení stížnosti.